hahaha, det är synd om pöjken, men ändå kan jag inte låta bli att skratta!:(



Haha klicka här för att läsa vad som här hänt, men jag tror ni kan gissa!:P

Haha, asså guud vad kul, eller hemskt, men jag kan inte låta bli att se det roliga i det!:P
Tänk när han blir äldre, så efter gympan så frågar nån, vart har du fått ärret ifrån? Ehh, jag var tvungan att operera bort min snopp, hahahahaha!!!

Hoppas Felicia har det bra, jag saknar henne skitmycket!
På onsdag ska vi få träffa Johanna berglund, våran gamla lärare, det ska bli jätte kul!
Tyvärr får vi inte skippa matten, så vi hinner typ bara säga hej..
Ha det bra:D

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha omg stackars unge :O xD

2008-11-11 @ 18:03:03
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv.aaa,tråkigt.aa :)

:)<33

mmm,:D <333

2008-11-11 @ 18:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0