Hahaha!

AmandaH säger:

Det var ju för ett tag sen, hon skulle typ ringa hem till dig, så svarade din lillebror och sen ropa han ba Det är mamma och du ba aloha mamma och så var det linnea, hahahahahahahahaah

sebbsan säger:

va?

AmandaH säger:

Kommer du inte ihåg det?

sebbsan säger:

nej

AmandaH säger:

Fråga Linnea

sebbsan säger:

okej

AmandaH säger:

sebbsan säger:

hahaha

sebbsan säger:

apro på det

sebbsan säger:

kommer du ihåg när jonas ringde dej?

AmandaH säger:

Nej, vad?

sebbsan säger:

jonas sa att det var martin

sebbsan säger:

din syrra bah

sebbsan säger:

AmandaH det e martin

sebbsan säger:

du ba

sebbsan säger:

 hej gull unge

sebbsan säger:

AmandaH säger:

hahahahaha, det har aldrig hänt!!!!!!!

AmandaH säger:

Jag har aldrig sagt så till Martin, varför skulle jag göra det?

sebbsan säger:

jag vet inte du vet mer

AmandaH säger:

asså lägg av! Det här bevisaar att du typ skäms över vad du gjorde, så hittar du på nåt föfr att jag ska va värre!

AmandaH säger:

Det där har aldrig hänt!

sebbsan säger:

jag skäms inte jag kommer ens inte ihåg

sebbsan säger:

den som inte vågar ersänna skäms xD

AmandaH säger:

hahaha, du ljuger IGEN!!!!

AmandaH säger:

Jaa, precis du vågar itne erkänna!

sebbsan säger:

wooot

AmandaH säger:

hahaha, du är sämst på att ljuga!

sebbsan säger:

jag kanske har gjort det men jag kommer inte ihåg

sebbsan säger:

men du SKÄMS

sebbsan säger:

aj aj

sebbsan säger:

TVI

AmandaH säger:

nej, för det har aldrig hänt

AmandaH säger:

Asså gud lägg bara av

AmandaH säger:

Varför skulle jaf´g säge hej gullet till Martin?

sebbsan säger:

blev du arg?

AmandaH säger:

Haha, nej. Men du är dålig på att ljuga

sebbsan säger:
(han gjorde en generad gubbe men den kom inte med xD)

Hahaha, Sebastian är lite feg:P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0