haha, mycket matte var det här!

Tjenixen!;)
Har läst igenom hela kapitlet i matten vi har prov på, 1gång! Känner att det här provet kommer gå great, för att det är allt jag orkar göra, har så grymt lite lust att plugga. Jag vill verkligen inte.

På onsdag har vi allaktivitetsdag, så då är det ingen skola för min del, nej då ska jag gymma!;)
Förresten, har precis knarkat tuggumin. Haha, åt upp ett sånt där litet papperspaket med typ 12 tuggumin i på 2 min:P Alla in i munnen samtidigt vet ni!;) Haha, man får ju passa på medan man får äta det, om 2 månader får jag ju inte det!!:O

Kul inlägg. Ha det bra!:D


Bästa kvalitén, jag vet. Men dem har börjat julpynta nu, utanför kringlan!:D såå mysigt, längtar till jag får pengar, fast nej, När jag får det är det ju dags att köpa julklappar, sorgligt!:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0