Guud vad många inlägg det blec nu då!

Tjena mors!

Nu har jag borstat tänderna och tävttat mig och så, så nu ska jag föra in Britney låtar (har typ fastnat för henne igen!:O) på mobilen, och sen ska jag sova. Imorgon är det skola och sen optiker som gäller. Ska prova för linser, och jag är jätte nervös!

Sitter och Sms:ar lite med Josse och vet ni!? Hon har typ krossat knäskålarna, stackars stackars henne!
Usch, jag vågar knappt prata om det!
Nej, jag msåte komma isäng i tid idag, alltså senast om en halv timme, fast jag ligger redan i sängen:P
Jaja, god natt

Kommentarer
Postat av: kerstin

<3 vad menade du med "ååh lyllos er"? haha hej jag heter trög förresten!

2008-11-28 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0