Godnatt

Hej!
Nu har jag tagit på mig mina Sverige kalsonger och min Sverige tröja (jag tvättar dem, jag lovar!!) och då vet ni ju vad det betyder. Dags för mig att sova. Känns extra bra att vara helt Sverige klädd nu, det känns som man hedrar Zlatan llite extra, han är ju historisk  nu, eller iaallafall i Sverige. Men det var ett sskämt, såklar jag inte hedrar Zlatan, hehe.
Nej nu ska jag sova, imorgon har vi gympa och jag hoppas verkligen att vi inte har redskap då, för då kommer jag hata gympa så måcket, haha. Asch skitsamma, jag är en klumpeduns bara att erkänna, och eftersom alla redan vet det, kan jag lika gärna bjuda på mig själv:)
Nej, dags att sova, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0