God natt

Hej!
Dagen slutade liite bättre iallafall. Vi åt god mat, inga störande syskon hemma och blabla. Den här helgen har verkligen varit hemma helg för min del. Några frågade om jag ville se på film hemma hos Johanna, men jag är så grymt trött, och sen undrar jag om jag håller på att bli sjuk(!), så det blev inget för min del, satt hemma med mina parents och såg på "döda presidenten film" som var helt okej.
Min blogg är verkligen rolig, håller ni inte med mig? Såå mycket bilder och allt, inte konstigt att jag har så många läsare *IRONI!!!*

Nej, dags för mig att sova, puss och godnatt kram♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: haha ja de kommer bli bäst :D

2008-11-15 @ 23:05:47
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0