God morgon

Godmorgon
Snart åker jag iväg med bussen påväg till Salem centrum och Murgrönanan. Vi ska nämligen titta på skolbio (Juno, heter filmen vi ska se), har hört mycket bra om den, så jag hoppas att den är bra!;)
Efter skolan (om jag inte har något plugg som måste göras) så ska jag baka pepparkaksdeg, och senare ska jag ut och gå eller så följer jag med mamma på hennes gympa, hmm vi får se. Jag borde då ut och gå för att börja bygga upp konditionen, för då kan jag cykla på astra på helgerna. Det låter bra så så kör jag från och med nu;).

Nej nu måste jag gå till bussen, puss

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Hoppas du får en bra dag idag! Jag tänkte bara fråga vad brukar du göra för att lyxa till vardagen lite extra??

2008-11-17 @ 08:12:07
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: c a s p e l i h n a

Sv; okej, själv tycker jag om att ta ett långt varmt bad för å lyxa till det lite extra!



Händer ikväll då??

2008-11-17 @ 16:33:00
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0