Fredag

Hejhej!
Känner att min blogg är roligast i väärlden och kommer bli Sveriges största blogg (not), inte för att det är mitt mål, men skitsamma:P
Hände inget kul i skolan idag så jag tönkte inte berätta något om det, eller vi fick tillbaka tyskaprovet. Resultatet var väll helt ok för min del, men inte mer. Hade MYCKET  sämre resultat än sist, men man kan ju inte va på topp jämt xD. Haha. hade dessutom missförståt en uppgift, men whatever. Tycker ändå att det har gått helt okej det här året.

Skulle egentligen hem till Malin idag och se på film, men jag mina systrar och pappa är ensamma hemma, så vi skulle ut och äta, och det ganska sent, för pappa kommer hem sent. Och dessutom har jag haft så grymt ont i magen och ryggen dem senaste dagara så jag tror inte det blir något. Syndsynd, för det hade verkligen varit kul, speciellt att få träffa Hanna igen!!!
Men hallå, det kommer fler chanser:P

Nu ska jag typ göra mig lite i ordning kanske ringer Kerstin och pratar lite skit med henne också:P

Puss och kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0