Försov mig idag!!

Hej!
Kommer bara en liten snabb uppdatering, försov mig i morse. Kanske beror på att jag somnade vid 2 igår.. Hmm, imorgon är det prov och jag har inte pluggat någonting, usch. Känner på mig hur dåligt det kommer gå. Men hurrni, det kan inte gå bra jämt right? På svenskan håller vi på med en film, hihi. Jag och några gör en skräck/parodi skräckfilm. Haha det kommer bli hur kul som helst. Har faktiskt lust att visa er när den är klar:P. Hihi, ni kommer dö av skratt!
Ska snart iväg till tandläkaren, ska prata tandställning, jag ska ju få det.
Nu måste jag dra. Ha det bra
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah filmen kommer ju bli bäst asså :) <3

2008-11-10 @ 17:46:05
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0