Felicia kom fram till Thailand, och nu får man väll erkänna hur avundsjuk man är, fast vi ska njuta av svensk vinter!:P





Är på skithumör. Har ont i huvet och magen. Är sur arg ledsen trött allt dåligt man kan vara. Blir även ännu surare när jag hör hur Felicia landade i Thailand och hur varmt det är!
Skitunge!
Men vi som är kvar här i Sverige ska passa på att njuta av svensk vinter och höst, är faktiskt mysigt det med!
Och dessutom lever vi ju bara med vinter halva vårt liv, kanske mindre om du nu är sådär som alla pratar om, "VÄXTHUSEFEKTEN". Så NJUT people!

Projekt matte har inte satt igång en, vet inte om jag vill att det ska sätta igång heller. Mår så sjukt dåligt och är på så sjukt dåligt humör nu!
någon som vill muntra upp mig?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Stackare,det var inte meningen att göra allt värre :)<3

Du hade nog kommit ner i den,men att ligga där i 10 timmar hade nog inte varit någon höjdare :)

Jag läste det,stackare!

Saknar dig,och alla andra,med.Kämpa på med matten,och henrik :D<3

2008-11-03 @ 16:54:01
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0