Dienstag, morgen

Godmorgon!:D

Nu är jag vaken, sitter här med träningskläder på och en inbakad fläta i håret. Vi har ju nämligen gympa nu på morgonen, och vad passar inte bätre för mig att göra då, en att göra några av övningarna jag gör hemma, redan nu på morgonen? Om jag orkar förståss, jag kan säga att benen verker, men det är skönt för en gångs skull. Igår när jag skulee duscha så skakade hela jag, haha så ansträngd var jag efter situps armhävningar och plankan.

Matten blev som tur var klar igår, och diagnosen kändes ganska lätt, hoopas bara jag har räknat rätt! (det rimmade, kanske ska börja diktia här istället:P).
Jag skriver väll någonting när jag kommer hem, men nu måste jag ta på mig en tröja, håller på att frysa ihjäl!
Ha en finfin dag!<3


Såhär snygg är Tilde som model!


Och såhär snygg är jag som model! (NOT)

Haha, nu ser ni hur det går när man är ensam hemma med sin 6åriga lilla syster, man förvandlar henne till model:P

Kommentarer
Postat av: kerstin

jag tror vi jobbar i samma kapitel i matten areor och sånt va? fan för dig som redan gjort diagnosen vi har de i läxa nu me haha (altså att vi ska vara färdiga till diagnosen ;P)

2008-11-04 @ 15:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0