Det kan väll inte ha undgått er att jag älskar Mamma mia och Meryl streep?

Hejsan!:)
Nu har jag precis kollat på mamma mia och ALLA bonus klipp! Jag är rent ut sagt kär. Sen när Det var intervjuer med Meryl streep, Amanda seyfried, Stellan Skarsgård, Pierse brosman (eller vad han heter) och Colin (något..) så satt jag där och log. Man blir så glad av filmen och, aah! Den är underbar!

Ska snart gå och lägga mig, tänkte läsa lite. Jag är helt död, så den här helgen ska jag sova ut!

Nu har vi en film att se påväg till Norge, där vi ska fira jul. Jag kan lova er, jag Tova och Tilde går ut och sätter oss i bilen minst 10 min innan vi ska åka, då sätter vi på filmen, och sedan går filmen om och om igen, tills vi är framme. Vi kommer även ha på sing a long, så pappa blir sur när fyra tjejor sitter i bilen och Theeeeee wiiiiiinner taaaaaaaaaakes it allllllllllll!!
Haha, Den resan kommer bli den bästa;)

Nej nu ska jag borsta tänderna.
Sov gott♥

Åh guud, jag blev just über kär!

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA jag vet den är helt fantastisk. jag såg också alla bonusklipp och intervjuer och satt och skrattade för mig själv hela kvällen. de bästa var ju "outtakes" där dom visade meryl streep i olika scener där hon typ gjorde fel och började skratta:) dom var asroliga:) puss

2008-11-30 @ 09:57:27
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: FELICIA

haha,tack :D visst,vad vill du ha?

2008-11-30 @ 10:26:34
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0