Borde plugga, borde äta, borde träna mina borde tar över mitt liv!!!

Hej!
Pluggningen går väll sådär, känner att jag har ganska mycket att göra. Borde typ sitta med både kemi och fysik och plugga det så jag verkligen förstår det, för ämnet blir ju genast mycket roligare då. När vi höll på med ljud på fysiken så tog det ett tag, men sen lossnade det, och då blev det faktiskt kul. Nu håller vi på med ljus och typ alla fattar utom jag, men det kanske tar lite tid, jag kanske fattar dagen innan provet eller nåt...
Ska se om jag hittar något gott recept på mat nu, jag är jätte sugen på något riktigt gott, så vi får se vad jag hittar på. Det lär väll sluta med typ carbonara, men det är så grymt gott, enkelt och det går så snabbt att göra!

Nej, nu ska jag fortsätta låta mina borden ta över mitt liv, eller kanske ta tag i dem, några iallafall!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0