även jag hamnar i det här träsket! Usch!

. Hur gammal är du om fem år? - 19
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? -Emelie, Josefin, Johanna, Malin, Linnea och många fler!:)
3. Hur lång är du? - 168 cm?
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - Over her dead body:D den var jätte bra för er som ville veta;)
5. Vem ringde du senast? - Pappa
6. Vem ringde dig senast? - Pappa xD
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? - Va bra!:D Till vanessa
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Inget:P
10. När såg du senast din mamma? - för en timme sen:P
11. Vilken ögonfärg har du? - blåa
12. När vaknade du idag? - 07.05, Försov mig!!!
13. Vilken är din favoritjulsång? - vet inte, men nån finns det, jag lovar!
14. Vilken är din favoritplats? - vet inte, hihi. Skolmatsalen kanske där har vi alltid så heta disskutioner, skämta;)
15. Vilken plats föredrar du minst? - vet inte, toaletten kanske:P
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - antingen högskolan eller jobbar nånstans;)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? - Att gröna och röda spöken jagade mig, och att en gubbe fångade mig när jag var och handlade med mamma, och att han slängde mig i en container!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - hahaha, när jag berättade för pappa om vårat filmprojekt, och om första scenen, hahaha!
19. Hur stor är din säng? - vet inte, liten. Men vi sover ändå tillsammans, när nån sover här:D
20. Har du stationär eller bärbar dator? - båda you know:D
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - det vill ni allt veta va!?;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 1 när jag sover, och 1000 på dan:P
23. Hur många landskap har du bott i? - 2
24. Vilka städer har du bott i? - Stockholm, Uppsala och södertälje:P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? -skor eller strumpor
26. Är du social? - vet inte, fråga alla andra:P
27. Vilken är din favoritglass? - Hallon sorbert!!!
28. Vilken är din favoritefterrätt? -vet inte, gillar /älskar det mesta, haha fetto!:D
29. Tycker du om kinamat? - aa
30. Tycker du om kaffe? - Mm, latte är det bästa som finns!:D
31. Vad dricker du till frukost? - juice eller oboy (vilket vackert väder:P)
32. sover du på någon särskild sida? - jaa:P
33. Kan du spela poker? - aa
34. Tycker du om att Mysa/Kela? - såklart
35. Är du beroendemänniska? - vad är det?:P
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - nee, men en söt person som har 2 månader innan mig:D
37. Vill du ha barn? - jaaa, vem vill inte det?:)
38. Kan du några andra språk än svenska? Jaa!
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Ocean in my life:P
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder:D
42. Äger du dyrbara smycken? - Haha, nej. Eller en ring av guld och diamant:D
43. Vilket är ditt favorit program på tv? - Haha, tv-nörd som jag är så är det många! Dhw, Grey's och GG
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Haha, jag själv xD Är den sorts person som skrattar åt mina egna skämt! Men annars är det Kerstin:D
46. Sover du med gosedjur?  - nee, men jag har kvar mitt som jag hade när jag var liten. Tiger heter han, och han har tappat ena ögat:(
47. Vad har du för ringsignal? - Amy macdonald-mr  and mrs rockandroll
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? - vet inte om jag har det, men Tilde har det nog:P
49. Flirtar du mycket? - Haha, nej är för feg:P
50. Kan du byta olja på bilen? - nej, och jag tror inte jag vill kunna det heller:P
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - nej, har inte körkort, hahaha
52. Vilken var den senaste boken du läste? - Jag läser gg på engelska!!
53. Läser du dagstidningen? - inte ofta om jag ska va ärlig, håller mig till SOLO
54. Prenumererar du på någon veckotidning? - nee, men jag köper nästan varje nummer av SOLO:P
55. Dansar du i bilen? - haha, jag är för tjock för det:P
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - 100.8, hahaha
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - vet inte, joo det var lite på Svenska, vårat snupsen eller nåt sånt hette det:P
58. När var du i kyrkan senast? - Det var nog ett tag sen, nej det var i maj, på min kusins konfirmation, det var i Danmark coh jag började grina:P Mycket detaljer där;)
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? - vet inte.. Inte Bosse iaf:P Nina och lennart (haha, inte Lennart:P). Nej Nina tror jag.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? - har nog aldrig tältat:P
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? - Kerstin eller en hemlig person:P


Asså gud usch och fy. Jag hatar sånna här listor och här sitter och besvarar en själv!
Jaja, ni ser iaf hur lite jag har lust att plugga matte, och sen så lär ni er lite om mig:P

Kommentarer
Postat av: Felicia

tack,hoppas ditt också blir bättre..finns här om det är nåt!<3

haha,aa då sparar du ju lite pengar iaf!:)<3

2008-11-11 @ 04:00:51
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0