A=r2x3,14

Hejhej
Sitter här och kämpar vidare med matten, hittils har jag hunnit göra en fråga (=A,B,C fråga) haha, så bra går det för mig. Jag lyckades precis lista ut hur man gjorde för att räkna ut arean av en cirkel när man bara har radien, och självklart är då nästa fråga något nytt, nu ska jag räkna ut arean av cirkeln, och jag vet diametern, pappa förklarade en sak, men det är inget ni är intresserade av att veta, har redan berättat för mycket:P.

Den här veckan börjar mitt "bara äta godis en gång i veckan och sluta småäta" projekt, jag måste verkligen fixa det här nu, annars är jag snart uppe i 100kg, och nu slutar jag ju träna också. Eller jag slutar inte träna, för jag ska börja med nåt annat, men jag slutar med friidrotten och det = inga regelbunda träningar änsålänge. Men jag ska inte bli någon soffpotatis för det, jag ska tamigfasiken ut och börja springa, sen kanske jag går med på mammas gymix träningar, och sedan efter nyår ska jag ju börja gymma, måste bara vänta in år 2009 först, året jag fyller 15:p. Så jag har planer ser ni, bara inte inom friidrotten, så önska mig lycka till det kommer behövas, om jag känner mig själv.

Nej hurrni, dax för mig att gå tillbaka in i de klokas värld, matten alltså.
Ni får gärna även där önska mig lycka till, om ni inte har något annat för er, hihi.
Puss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0