Aloha babies!

Hur är det med er?

Jag är på jätte bra humör, för att jag "kan" inte plugga! Haha, so:n har vi ingen bra kartbok till och hemkunskapen är till måndag v. 47 så den är onödig att göra nu(!), matten har jag inget behov av att göra nu, försöker hinna klart på lektionerna, och annars sitter jag i helgen. Då var det bara Kemin kvar, och den gör jag senare, juste tyskan också, men det är nog lätt så jag tar det senare också, har dessutom tränat en gång på det, vi har typ 5 glosor, så det blir enkelt:P.
Jag tänkte bjuda på lite trevliga bilder från Skolan idag, haha kul va?

Förlåt, men jag kan inte lägga upp bilder, felaktikt format står det!! Aja, detta blir en rolig blogg, utan bilder....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack så mkt, det värmer<3

2008-11-04 @ 21:17:05
Postat av: Amanda

Till anonym: Varsågod:P

2008-11-04 @ 22:57:56
URL: http://amanaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0