Usch och fy!

Tjenamorrs!:)
Jag har ätit massa skit, så jag känner mig större en en elefant. Usch asså jag måste verkligen sluta småäta. Nej hurrni, vet ni vad? Från och med NU ska jag inte småäta fram till jul!
Om jag inte klarar detta får jag inte använda min mobil på 1 månad. GUd vad jag skulle vara handikappad då! Så om jag äter det minsta, får jag inte använda min mobil 1 månad frammåt! Ahh, jag SKA klara det här!

Ska även börja träna snart, funderar faktikst på handboll, men jag vågar inte komma dit själv som ny och aa...
Jaja, vi får se hur det blir med den saken. Ska snart äta (igen!) middag. Måste bara vänta tills papi och tovi och Tildi kommer, Haha roliga namn jag kom på:P

Hej då<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

börja gymma med mig? :o (a) asså inte bara ibland utan som en "sport" haha om du fattar? x) det finns gym som släpper in 14 åringar ;p <33

2008-12-11 @ 18:28:34
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0