Tor(med hammaren)sdag

Aloha!:)
Äntligen är torsdagen över, då är det bara fredag kvar, och sen helg!
Vi har massor av prov nu. Så jag måste plugga massor, sen händer det massa andra saker just nu, så jag har typ inte tid att skriva så mycket, men några inlägg brukar jag få till!:)

Ska snart göra tyska läxan och plugga till fysikprov som vi har imorgon. Alltså en riktig plugg dag för min del..
JUste igår var jag i södertälje, för jag skyulle möta upp mamma där, för träning.
Jag passade på att köpa lite julklappar både till andra och mig själv, hihi. Jag köpte ett par röda "sockor" med ett band runt, asså det är svårt att förklara, men dem var skitsöta, tycker jag;)
Köpte även julklapp till Tilde, blev bubbelbadsskum (prinsess) och body lotion (prinsess), hihi. Hopppas hon gillar det;).

På syslöjden idag blev jag klar med min tröja. Det är en vit tjocktröja som har rosa mudd, och på ryggen står det PRINCESS i knallrosa. Haha, blev rätt nöjd, även om inte jag kommer använda det:P Tova kanske får den.. Annars är den ju okej att gå i här hemma.

Nej, dags att ta tag i LÄXHÖGEN hahaha.

Puss och kram

PS:Have you done your homework?
HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0