Tänk positivt!

Hej!:)
Efter att ha spanat in några bloggar och tänkt lite på andra roliga saker så mår jag genast mycket bättre!
Har pratat med optikern idag, så jag ska åka in och hämta linser, tror det får bli morgon. Har massor av plugg att göra, eftersom jag har prov på fredag, och 3 prov nästa vecka!
Men jag ska ta och koka en kopp te, göra i prdning i köket och tända lite ljus. Sedan är det bara att ta tag i skiten!

På lördag är det förresten Demostration här i rönninge, usch! Jag tycker den är så läskig, dessutom förstörde den fin fina planer!

Puss

Usch usch, det är alltså detta jag tycker är så läskigt. I bakrunden syns förresten Skogsängskolan, det är de där vita huset!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv.ja..det är lite så!

2008-12-02 @ 17:36:49
URL: http://feliiciias.blogg.se/
Postat av: Emelie

och ännu läskigare är att dom samlas utanför mitt hus! :o

2008-12-02 @ 22:35:31
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0