OMG jag har Agentsyn!

Hejsan:)
Nu har jag kommit hem från Södertälje, har alltså fått mina "prova på linser". Det funkade jätte bra. Jag satt ganska länge och försökte få in linserna, men ut gick det lätt som en plätt, det är tvärt emot vad typ Alla tycker, hihi.

Jag fick även med mig lite grejer hem, så om ni vill veta hur man gör av med 150:- på en halvtimme läs det här!
Antingen så slänger du iväg dina pengar eller så SPRINGER du genom H&M Lindex och Åhlens på 20 min!
Under min lilla tripp lyckades jag köpa Ögonbryn/frans färg, rött nagellack, 2 kexchoklader och en loka.. Hmm, jag är verkligen bäst på att spara pengar..

Nu borde jag göra Engelska läxan, och sen ska jag måla naglar och förga bryn och fransar:)
Puss och kram

Nå, vad tycker ni om årets julkalender?
Jag tycker nog att den kanske är gjord för liite mindre barn, kanske inte för 14 åringar. Jag lär ändå följa den, för det känns så mysigt och traditionsenligt, hihi.
Så den får helt enkelt duga!:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: Man loggar bara in med de uppgifter man har dvs e-post och lösenord sen kan man återskapa bloggen. ;p

2008-12-01 @ 18:11:16
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0