Om ca 1 timme börjar DHW:P

Halloj!:)

Alla lägger ju upp saker på sina bloggar, så då kan ju jag också göra det, haha:P
Jag förljer trenden(i)

Nej, men om ni är lika fattiga som jag så borde ni gå med HÄR, man får gratis presentkort och om ni är som jag när det gäller sånt här med så är det HELT gratis. Jag lovar! Asså jag burkar va jätte försiktig med sånt, så man inte får betala massa extra, men det här är HELT gratis. Man ska samla poäng och sen kan man få presentkort på H&M och några fler affärer. Jag tycker ni ska gå med, hih.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv.Vitryssland,hörde sverige ägde första halvleken men det blev lika ändå:(

Det låter coolt :)Men jag vet inte vad du ska ha för header...Det är ju din blogg så du får välja :p puss

2008-12-02 @ 22:09:50
URL: http://feliiciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0