När jag var mindre..

...Kom jag en dag på att jag ville vara rik! Så jag bestämde mig för att börja samla på pengar! Jag kommer tyvärr inte ihåg hur det gick, men jag skulle tro att det inte gick så bra. Jag var ju tvungen att ha lördagsgodis (hihi, godisgris redan på den tiden:P).
I alla fall, jag bestämde mig också för att bli rik när jag blir stor, och nu häromdan skämtade jag om det. Jag sa till mamma "tänk om man hade typ hur mycket pengar som helst, asså kunde köpa vad man ville det vore ju som att leva i drömmarnas drömland! Jag ska bli rik". Mamma svarade, haha när du var mindre skulle du ju samla på pengar, hihi. Det var då jag kom på det;).

Men i alla fall, tänk att få det där grymt bra jobbet man så gärna ville ha, att kunna köpa alla kläder man ville (och då menar jag kanske inte H&M:P). Därför väljer jag hellre att försöka göra bra ifrån mig under "utbildningstiden" (haha vad vuxen jag lät:P) och sen ha hur kul som helst. Så tänker iaf jag, hih. Jag vill ju verkligen inte bli den där tjejen som håller på för det är coolt, och skiter i allt utom kompisarna för det är coolt. Sen sitter jag hemma i min ruttnande lägenhet i rönninge centrum om 5 år med skrikande ungar. Usch nej nej nej! Det är inget för mig;).

Nu ska jag sova, fast först lite gossip girl, puss och god natt♥

Förresten har åter igen liite nya vanor, haha.
Varje morogn ska jag dricka en as äcklig men bra vitamin sak för min hud är så torr och så. Mina händer SPRICKER!
Jag ska se om jag kan köpa en typ bomullsvante på apoteket, och sen ska jag sova med handkräm/fet kräm under, för det gör händerna till baby händer har jag hört!
SKA OCKSÅ SLUTA ÄTA SÅ MYCKET GODIS OCH SKIT FYFYFYFY!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: haha nej jag sökte på julkalendern 2008 och då va de det ända bilden som kom upp ;)

2008-12-02 @ 22:38:14
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0