gimmie more!

SItter här och tröstäter om ni vet vad det är.. Pepparkaksdeg för min del. Inte konsitgt att jag blir så fet när jag hela tiden tycker synd om mig själv. Ohc varje gång jag gör det tröstäter jag. Usch, jag skäms över att säga det.
Har fortfarande inte städat! Ahh, får verkligen göra det nu!
Tova pratar i telefon med Tove, så jag kanske säger hje till Maria:) Vore kul att få prata lite, tänka på något annat. Känns som jag behöver gå ut och bara rensa huvudet. Tror jag gör det, efter jag har städat ohc bakat MINTKYSSAR,  *smarrigt*:).
Imorogn ska jag och äta julbord tillsammans med min farmor och f arfar. Ska bli skojigt:).

Förresten, Frida. Vi får se till at ha vår meryl streep kväll snart! Tiden rusar ju iväg!

Ska verkligen ta tag i städningen nu. Ska nog gå ut ochc gå av mig lite fett och några kilometer snart också. I öronen ska jag självklart ha Britneys Circus och ELVIS PRESLEY! I'm in love:)

Puss och kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0