ÅNGEST ÅNGEST DUBBELÅNGEST!

Tjoho:)
Haha, i mina inlägg verkar det typ alltid som jag mår jätte dåligt, men egentligen gör jag nog inte det. Jag tror inte jag är ensam ute i världen med att överdriva hehe.

Jag har värsta ångesten. För igår kom jag på en sak, och nu började jag tänka på den saken igen. Vill ni veta vad? Jag struntar i om ni vill veta eller ej, för jag berättar ändå, hihi.
Nej, men jag har inga kläder. Asså jag behöver kläder jag kan ha till jul och nyår och så. Men grejen är att jag vet inte vad jag gilalr för kläder, så jag kan inte köpa nya!
Men, mamma sa att vi kanske kunde åka till skärholmen eller nåt, och då kanske hon betalar, hihi. Förhoppningsvis:) Men Frida säg inte att jag har sagt det till din mamma för då kanske hon säger det till min mor, hahah;)

Jag fick förresten veta provresultatet på fysikprovet idag, ni vet det som kändes bajs. Jag trodde seriöst att jag skulle för göra omprov. Men jag hade 35/40 vilket betydde VG+, ahh. Jag är super nöjd! Jag hade dessutom inte pluggat jätte mycket till det..

Ska spela in film lite senare. I skolan hade jag lust, men inte längre. Jag vill bara bädda ner mig i sängen och äta godis. Jag har så grymt ont i magen. . Usch och fy, jag får väll ta en IBUMETIN (haha vi köper dem nuförtiden:P), och sen är det väll bara att bita ihop...

Ha det bra puss och kram


Kommentarer
Postat av: Frida

vi var också på talliden!:)

2008-12-08 @ 16:59:26
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0