Andra Advent!

Hej!:)
Min helg har varit den bästa på riktigft riktigt länge. Jag har inte tänkt någonting på hur dåligt fysikprovet gick, utan bara haft kul!

Fredag: Jag hämtade min syster och mötte upp min andra syster efter skolan. Vi tog tåget till östertälje där vi mötte upp mamma. Sen åkte vi och klippte oss, det blev väll helt ok. Hämtar upp blommorna, och sen äter jag god mat och tittar på IDOL.

Lördag: Måste dela ut blommorna, och så åker jag med pappa och tränar. Tar mycket längre tid än väntat, men tillslut ringer jag iaf Kerstin, och vi möts. Vi delar ut dem sista blommorna jag har kvar, och sen går vi hem till henne och hämtar kakor och kolor som dem ska sälja. Påvägen hem till mig säljer vi sånna, och vi sålde 6 burkar! Vi trodde inte vi skulle sälja en enda, eftersom alla julbakar vid den här tiden..
Vi kommer hem till mig äter lite godis, äter lite mat och tittar på pretty Woman ochnån film som gick på tv4 film igår kväll. typ "Om ödet förde oss samman" eller nåt sånt..
Jag håller på att somna framför tv:n så när filmen är slut gör vi oss klara och pratar lite, sen somnar vi på en gång, hihi.
Efter att jag har sovit i 2 min (haha, jag fattade inte ens att jag sov:P) så säger kerstin helt plötsligt SLUTA SNARKA, jag ba va? Och så imorse så låg vi och skrattade åt det, haha. Jag fattade itne att jag snarka!

Söndag: Jag vaknar lite innan halv 10, haha jag och kerstin sov skavfötters i min lilla säng, så då är det inte så konstigt att vi vaknar i tid, haha. Vi har väll antagligen krigats inatt, haha om att få mest plats i sängen:p.
Vi åt frukost och åkte in till stan.
Det var jätte mysigt, vi tittade på NK's skyltfönster, och det var typ massa stånd, asså det var som en julmarknad mitt i stan, svårt att förklara, men skitmysigt var det!:)

Tova är störd i huvet, för er som missat det. Jag frågade henne om vi skulle köpa julklapp till mamma och pappa tillsammans, och hon sa ja. Då köper jag, och sen när jag kommer hem säger hon att hon inte vill va med. Då har jag lixom köpt lite dyrare för att vi skulle dela!
Ahhhh, hon kan ta sig i röven! NU ÄR DET KOKTA FLÄSKET STEKT, hahahaha!

nej, nu ska jag förga ögonfransar och sen sova, puss


Kommentarer
Postat av: Frida

hahahah! gud vad mysigt det där med kerstin lät:)

puss<33

2008-12-08 @ 15:41:35
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: kerstin

hahahaha ja nä nu jävlar e fläsket stekt!!!

2008-12-09 @ 16:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0